fbpx

Provence-i kényeztetés Babérligeten (GASZTRO, JÓGA, ÉLETMÓD ) 2017. Június.25-30.

Első nap:

Délután önálló érkezés Polányba, ahol a Békeffy család volt kúriája, Babérliget teraszán várunk Titeket. Megisszuk a hűsítő limonádét a fűszerkert és a levendulabokrok tövében, és megismerkedünk a csapat többi tagjával. Elfoglaljuk a szállásunkat, kiosztva, kisorsolva a csodálatos, lakosztályokat, szobákat.( 2 ágyas elhelyezés) Gyorsan átöltözünk és egy könnyed, átmozgató jógával, jóga kriával levezetjük a magunk mögött hagyott nyüzsgő város zaját, és az utazás fáradtságát.  Vegetáriánus (laktóz/ gluténmentes) vacsoránkat a patinás étkezőben tálalják, miközben az esti naplementében gyönyörködve egymásról és a 6 napos tábor céljáról többet megtudunk.

Kicsit lelassulunk, átvesszük a természet rezgését majd nyugovóra térünk a jó meleg dunyhák alatt, itt a béke szigetén. Kiadós, mély alvás reggelig.

FB_IMG_1492525983418

Második nap:

Ezen a napon ébredés után, dinamikus jógával kezdjük a napot a mesebeli kilátást nyújtó jógateremben, vagy -közös megegyezéssel -az árnyas gesztenyesorral övezett pázsiton: ahol a szőlőlugas panorámájában gyönyörködhetünk a napköszöntések közben. A Pranayama  és az Asanák szekvenciájának gyakorlásával, mozgásunk a testi és szellemi méregtelenítést, és energetikai feltöltődést biztosítja számunkra. Az óra végén testileg átmozgatva, lelkileg-szellemileg frissen, feltöltődve mondjuk el közös Mantránkat.

Reggeli superfood-os smoothie-nkat közösen készítjük és fogyasztjuk el itt, részletesen kitérve az összetevők élettani hatásaira, és a táplálkozásunk reformjában betöltött szerepére.  (+Müzli & zabpehely )Interaktív beszélgetésben közös célokat fogalmazunk meg, az egyéni életmódváltásunk itt megjelölt sikerességéhez.

FB_IMG_1492526336826

Zuhany, és ejtőzés a türkiz vizű medence partján, vagy csobbanás, levezető tempózás… Aki szeretne, sétálhat kicsit a 3 hektáros birtokon, mely apró gyöngyszemekkel várja a természet szerelmeseit.

A kimagasló ételminőséget és ízeket felvonultató séf, a parádés tálalás bajnoka, így az ide látogatók a Babérliget gasztronómiáját, avagy a polányi és milánói ízek fúzióját, a „polánói” konyhát is kiélvezhetik, táborunk jellegéből adódóan laktóz & gluténmentesen.

FB_IMG_1492526285674

Ebéd után egy kicsit pihenünk, majd délután felfedezzük Kúria gőzkabinnal és infraszaunával felszerelt wellness-részlegét ahol kilazulunk, méregtelenítünk és feltöltődünk.

Baberliget_romantikus_szallashely_szauna_wellness

Késő délután visszaérkezve a jógaterembe, hangtál-meditációval folytatjuk a szeánszunkat. Az elernyedt izmaink után a tudatunkat is ellazítjuk, és feltöltjük csakráinkat a hangtálak mennyei hangjával.  „Felocsúdva utazásunkból”, jól fog esni a finom vacsoránk. Akinek marad energiája, a vacsora után személyiségfejlesztő beszélgetésre velünk marad, melyből kiderül, miként segíthet a helyes táplálkozás, a jóga, a jóga filozófia a problémáink feltárásában, és a „mókuskerékből” való kilépésben.

FB_IMG_1492526150599

Harmadik nap:

Ezen a napon ismét reggeli dinamikus jógával kezdünk a természet lágy ölén, vagy az emeleti jógateremben, testtartás javító és korrigáló nyújtásokat, gyakorlatokat, és a helyes légzéstípusokat kipróbálva, majd új superfoodokat ismerünk meg és keverünk bele a reggeli elkészítendő smoothie-ba, a madárcsicsergéstől hangos nyári reggelizőben.  (+Müzli & zabpehely) Folytatjuk a beszélgetésünket Ayurvédikus irányba, így mindenki egy kicsit megismerheti ezt a 6000 éves (legősibb) gyógyászati tudományt,(science of Life) és iránymutatást kaphat önmaga Dosha tipusára vonatkozólag, melyből például kiderül milyen ételek, élelmiszerek valók és nem valók számára.

Zuhanyzás, átöltözés után ayurvédikus masszőrünk segítségével megszabadulunk a felgyülemlett stressz-gócoktól, miközben a többiek a szőlővel felfuttatott támfalú medence partján, vagy a könyvtárszoba hűsében ejtőzve adják át magukat az olvasásnak, vagy épp a teljes elengedésnek. Délben egy izgalmas ebédet fogyasztunk a séf ajánlásával. Ebéd után folytatódik a masszázs, de a többiek egy közös tóparti sétával, ismerkednek a somogyi dombság mesés vidékével.

Baberliget-web-104w

Délután visszaérkezve a jógaterembe, yin yogával hangtál-meditációval folytatjuk a szeánszunkat. Az elernyedt izmaink után a tudatunkat is ellazítjuk, és feltöltjük csakráinkat a hangtálak mennyei hangjával.  „Felocsúdva utazásunkból”, jól fog esni a gourmet vacsoránk. Akinek marad energiája, étkezés után Védikus asztrológia témájú beszélgetésre velünk marad, melyben a kert pázsitján a csillagpanoráma alatt, átbeszéljük a csoport tagjaira vonatkozó Lelki útmutatásokat ebben az érdekes témában.

Negyedik Nap:

Ezen a napon ismét reggeli dinamikus jógával kezdünk a természet lágy ölén, vagy az emeleti jógateremben, az összpontosítást, elengedést segítő nyújtásokat, gyakorlatokat, és a helyes légzéstípusokat kipróbálva,  utána új superfoodokat ismerünk meg és keverünk bele a reggeli smoothie-ba, a madárcsicsergéstől hangos nyári reggelizőben.  (+Müzli & zabpehely) Folytatjuk táplálkozásismereti beszélgetésünket Gluténmentes/ laktózmentes, inzulintoleranciát érintő irányba, és megkóstolunk néhány „MENTES” terméket, melyek kifejezetten ezeknek a kritériumoknak figyelembevételével készültek.

htt

Zuhanyzás és átöltözés után tovább folytatódik az ayurvédikus masszázs, és a wellness részleg, és a kerti medence varázsának „kiaknázása”, és az elcsendesedés, napfürdőzés.

Délben egy újabb izgalmas ebédet fogyasztunk az olaszországi mesterkonyhákat megjárt séf ajánlásával. Ebéd után folytatódik a masszázs, de délután elindulunk egy közös kerékpározásra, mintegy átmozgatva a túlságosan elernyedt lábainkat…

FB_IMG_1492526279507

Délután visszaérkezve a Babérligetre, hatha jógával & hangtál-meditációval folytatjuk a szeánszunkat. Az elernyedt izmaink után a tudatunkat is ellazítjuk, és feltöltjük csakráinkat a hangtálak mennyei hangjával.  Testileg, lelkileg felfrissülve  jól fog esni a gourmet vacsoránk. Akinek marad energiája, étkezés után  a Férfi-Női szerepeket/kapcsolatokat tekintjük át a jógafilozófia, és a védikus tanítások (Upanisádok) segítségével, a kertben vagy a kúria társalgójában.

Ötödik nap:

Ezen a napon ébredés után, ismét jóga flow-al kezdjük a napot a mesebeli kilátást nyújtó jógateremben, vagy -közös megegyezéssel -az árnyas gesztenyesorral övezett pázsiton. Pranayama  és az Asanák szekvenciájának gyakorlásával, a csoport dinamikájával az energiaáramlását figyeljük meg, alázattal, kitartással, szeretettel magunk felé  fordulva. Az óra végén testileg átmozgatva, lelkileg-szellemileg frissen, feltöltődve mondjuk el közös záró Mantránkat.

Reggeli superfood-os smoothie-nkat közösen készítjük és fogyasztjuk el itt, részletesen kitérve az összetevők élettani hatásaira, és a testi szépség, egészség reformjában betöltött szerepére. (+Müzli & zabpehely )Interaktív beszélgetésben közös célokat fogalmazunk meg, az egyéni életmódváltásunk hétköznapokban is alkalmazható fogásait kiemelve, hozzájárulva az itt tapasztaltak beiktatásához és annak sikerességéhez.

Baberliget-web-130w

Zuhanyzás és átöltözés után tovább folytatódik az ayurvédikus masszázs (ha valaki még kimarat volna…) és a wellness részleg, és a kerti medence varázsának „kiaknázása”, és az elcsendesedés, napfürdőzés.

Délben egy újabb ínyenc ebédet fogyasztunk az olaszországi mesterkonyhákat megjárt séf ajánlásával. Ebéd után könnyed szieszta, majd elindulunk a közös megegyezéssel született célunk: opcionális Konyári bórkóstolásra vagy balatoni SUP –ozásra.

FB_IMG_1456404946478

Délután visszaérkezve a Babérligetre, levezető jógával & hangtál-meditációval folytatjuk a szeánszunkat. Az elernyedt izmaink után a tudatunkat is ellazítjuk, és feltöltjük csakráinkat a hangtálak mennyei hangjával.  Testileg, lelkileg felfrissülve  jól fog esni a gourmet vacsoránk. Akinek marad energiája, étkezés után a jógafilozófia –modern világunk hétköznapjaira alkalmazható- iránymutatásait (Boldogulás-boldogság egyensúlya, FÉLelem-SZERetet) tekintjük át a kertben vagy a kúria társalgójában.

FB_IMG_1492526373252

Hatodik nap:

Az utolsó napon ébredés után, dinamikus jógával kezdjük a napot a mesebeli kilátást nyújtó jógateremben, vagy -közös megegyezéssel -az árnyas gesztenyesorral övezett pázsiton: ahol a szőlőlugas panorámájában gyönyörködhetünk a napköszöntések közben. A Pranayama  és az Asanák szekvenciájának gyakorlásával, mozgásunk a testi és szellemi méregtelenítést, és energetikai feltöltődést biztosítja számunkra. Az óra végén testileg átmozgatva, lelkileg-szellemileg frissen, feltöltődve mondjuk el közös Mantránkat.

Reggeli superfood-os smoothie-nkat közösen készítjük és fogyasztjuk el itt, részletesen kitérve az összetevők élettani hatásaira, és a táplálkozásunk reformjában betöltött szerepére. (+Müzli & zabpehely )Interaktív beszélgetésben az eltelt napok tapasztalásainak fényében, közös célokat fogalmazunk meg, az egyéni életmódváltásunk sikerességéhez.

Zuhanyzás és átöltözés után kipakolunk a lakosztályokból, szobáinkból és egy közös meditáció után, lassan búcsút intünk Babérligetnek, a lenyűgöző környezetének, és a tökéletes pihenésünket szolgáló személyzetének.